luni, 8 noiembrie 2010

Rugaciune Staretilor de la Manastirea Optina

Pentru ca ne apropiem cu pasi repezi de Postul Nasterii Domnului, scriu aici o rugaciune foarte frumoasa, pe care am descoperit-o recent Rugaciunea staretilor de la Manastirea optina, manastire ruseasca. Si aici cate ceva despre aceasta Manastire pentru acei dintre noi care nu stiu prea multe despre ea.

Rugaciunea Ultimilor Stareti de la Manastirea Optina

Doamne, daruieste-mi sa primesc cu liniste sufleteasca tot ce-mi va aduce ziua de azi.Invredniceste-ma sa ma dau intru totul Sfintei Voiei Tale.
In tot ceasul astazi, povatuieste-ma si in toate ma sprijineste.
Oricare vor fi vestile pe care le voi primi in timpul zilei, invata-ma sa le primesc cu sufletul linistit si intarit in credinta ca peste toate este Sfinta Voia Ta.
In toate faptele si cuvintele mele, Tu calauzeste-mi simtirile.
In toate intimplarile neasteptate, nu ma lasa sa uit ca totul vine de la Tine. Invata-ma sa fiu deschis si intelept cu fiecare din madularele familiei mele duhovnicesti, pe nimenea amarind, pe nimenea intristind.
Doamne da-mi puterea sa port osteneala zilei de astazi si toate intimplarile din vremea ei.
Calauzeste-mi voia si invata-ma sa ma rog, sa nadajduiesc, sa cred, sa iubesc, sa rabd si sa iert. AMIN

Niciun comentariu: