vineri, 22 ianuarie 2010

Incepe Postul Mare

Sa ne amintim ca peste mai putin de o luna incepe Postul Mare, postul Sfintelor Pasti.
Este perioada cand se spune rugaciunea Sf. Efrem Sirul. Atat de concisa, de "la obiect" si extrem de actuala!

Doamne si Stăpânul vieții mele, duhul trândăviei, al grijii de multe, al iubirii de stăpânire și al grăirii în deșert nu mi-l da mie; Iar duhul curăției, al gândului smerit, al răbdării și al dragostei, dăruieste-l mie robului Tău; Așa Doamne Împărate, dăruiește-mi să-mi văd greșalele mele și să nu osândesc pe fratele meu, că binecuvantat ești în vecii vecilor. Amin.

O recomand tuturor celor care doresc o rugaciune scurta, de spus in momentele in care simtiti nevoie de un mic sprijin in valul de probleme zilnice...

Post usor si cu multe roade spirituale.

Niciun comentariu: