vineri, 18 iunie 2010

Planuri de concediu



Avand in vedere ca nu vom putea pleca nicaieri in concediu, imi fac planuri despre ce vom putea sa facem in zilele in care vom sta acasa.
Un gratar cu un cuptor de paine alaturi este ceea ce imi doresc ca sa imi completez acareturile din curte.
Asta este o poza cu un model de cuptor+gratar care mi-ar place. Tocmai am intrebat un meserias cat m-ar costa sa il construiasca (aici intrand si manopera pentru rostuirea caramizilor: le niveleaza marginile cu tencuiala, cam cum se face la gresie/faianta). Ei bine, uitati pretul: 1000 ron.
Pentru noi e mult, asa ca va trebui sa il facem singuri, chiar daca nu prea avem velietati de zidari.

Un comentariu:

@irina_sweet_home spunea...

eu am o carte care te invata cum sa construiesti un gratar sau un cuptor in curte, am gasit-o mai de mult la librarie