vineri, 21 ianuarie 2011

Lumini

Desi au trecut zilele sarbatorilor de iarna si ale artificiilor, ma tot uit la cateva poze facute in seara Anului Nou.
Sunt facute in curtea plina de zapada, atunci cand am iesit sa aprindem artificiile miezului noptii... Fiul meu, cel mai iubit, talentat si drag fotograf amator pe care il cunosc, a facut aceste poze pe care mi le-a trimis dupa multe rugaminti, pentru ca programul lor inseamna cam 30 de ore de munca pe zi.

Asadar iata artificiile pe zapada, lumini care imi amintesc de focul aprins dintotdeauna pentru veghea noptii, pentru lumina caselor sau pentru arderea uscaturilor in asteptarea mugurilor.







In general am folosit artificii simple, clasice, din acelea pe care le foloseam cand eram copii... Atat ca astea erau ceva mai lungi decat cele de demult.



Aceleasi artificii simple, "desenand" modele complicate....

Niciun comentariu: