vineri, 7 iunie 2013

Liniste. Prioritati

Cand am hotarat sa "refac" lista prirotatilor am crezut ca va fi greu.
De fapt, a fost greu cam .. trei-patru zile. Apoi am observat ca se refac matcile prin care curge apa, se creeaza noi obisnuinte, se reordoneaza lucrurile.
Probabil ca multi dintre noi nu incep ceva nou pentru ca isi creeaza scenarii despre cat de greu va fi, cat de mult vor trebui sa lupte cu vechile deprinderi.. Dupa ce incepi, vezi ca de fapt chiar merge bine, ca poti face si asa lucrurile.
Sunt cam sapte luni de cand legatura mea cu internetul s-a cam redus la obligatiile de seviciu. Am facut un mic bilant si am hotarat sa il scriu aici, poate il voi folosi intr-un viitor in care voi dori - din nou - sa iau o hotarare de acest gen...
Asadar, in perioada asta: am citit mai multe carti decat atunci cand "conexiunea" mea era mai intensa (as putea chiar spune ca am citit cu mult mai multe carti), am lucrat in gradina si m-am apucat de lucruri pe care mereu le amanam, am scris mai mult in jurnalele mele de notite (care tot pe calculator sunt, dar nu on-line...), am fotografiat imagini care nici nu banuiam ca le vad de la fereastra mea, pot spune ca am fost mai mult prezenta in viata reala. A, sa nu uit. Si mi se pare ca este mult mai liniste in jurul meu. Am stat destul timp in fata calculatorului, dar atat: doar eu si calculatorul, nu si "conexiunea"
Astea au fost plusurile dobandite.

Un singur mare minus, pe care nu pot sa il trec cu vederea: mi-a fost si imi este dor de prietenii virtuali pe care i-am cunoscut pe forumuri, pe blog. Asta ar fi marele dezavantaj pe care nu reusesc sa il compensez.

Dupa cum suneam: liniste, prioritati.

Toate  gandurile bune!

4 comentarii:

Iasmin spunea...

Hristos a inviat !
Mare bucurie ca ati revenit ! Ne era tare dor de dumneavoastra ! Ne-am tot intrebat ce s-a intamplat, ne era teama sa nu fie o problema de sanatate si v-am pomenit in continuare.
Va imbratisam cu drag !
Iasmin

Ana spunea...

Adevarat a Inviat!

Nimic rau, draga mea, doar ca m-am lasat "la fund" si am lasat un pic timpul sa treaca peste mine...

Dupa cum spuneam, mi-a fost si imi este dor de prietenii virtuali dar am fost incredintata ca sunteti ocrotite si va este bine pentru ca sunteti minunate si aveti credinta!

Cu mult drag si sa auzim doar de bine,
Ana

Iasmin spunea...

La multi si mantuitori ani, doamna noastra draga ! Sanatate si bucurie in anii ce vor veni !
Ne e dor de dumneavoastra :).

Ana spunea...

Multumesc din suflet!
Intre timp, dupa aniversare, chiar in ziua de 29 august mi-a murit tatal. Asa invatam cat de legate sunt viata si moartea, cat de trecatoare sunt framantarile noastre...
Toata dragostea si toate gandurile bune!
cu drag,
Ana