marți, 12 ianuarie 2010

Inceput de an, dor de schimbari

Am trecut si de cumpana anilor.
Am asteptat cu nerabdare, parca as fi fost convinsa ca un nou inceput de an va veni si cu schimbari spectaculoase. Asa patesc mereu atunci cand e vorba de un inceput: astept sa se termine luna ca sa schimb foaia calendarului, astept sa termin un caiet de insemnari sa incep altul care, poate, va aduce idei noi si mai multa inspiratie...
Inceputul de an a fost foarte tihnit, petrecut acasa, intre carti, dar insotita putin si de pufnelile celorlalti membri ai familiei care se plictisesc pentru ca eu ma refugiez intr-un colt si citesc. Incercarile mele de a-i convinge sa isi gasesca si ei o activitate care sa ii "prinda". Discutia e mai lunga si tine de vreo ... 20 de ani, dar eu o tot aduc pe tapet de cate ori reusesc.

Niciun comentariu: