sâmbătă, 31 martie 2012

Leapsaaaa

Cu putina intarziere am vazut leaspsa sosita de la Iasmin . Ma grabesc sa raspund si, sincer imi fac timp sa citesc si ce au scris celelalte prietene pentru ca sunt intrebari interesante.

Saptamana trecuta cel mai mult am platit o pereche de pantaloni pentru sotul meu, pentru ca avea mare nevoie sa completeze tinuta de serviciu....
Daca as castiga maine 10.000 de euro as plati datoriile ce le mai am si as iesi la pensie!!! Sa stau acasa, sa am grija de gradina, sa citesc si sa fac lectii cu copiii din satul meu ... asta ar fi "cucerirea Everestului" pentru mine
Reteta mea preferata dintre cele mai ieftine depinde de perioada anului in care ne aflam: daca suntem in post salata de rosii si cartofi prajiti; daca suntem in afara postului atunci pui cu smantana
Distractia mea preferata care nu implica cheltuieli citit, citit si in pauze cate un film care sa merite
Voi considera sapatamana aceasta un succes pe blogul meu daca reusesc sa scriu pe ecran tot ce "scriu" in minte si in suflet
Daca ar fi fac o cheltuiala mai mare si nu neaparat necesara as achizitiona niste electrocasnice la care visez demult (un robot de bucatarie care costa de mama focului dar tare mi l-as dori, o masina de paine ... si tot asa)
Cand eram copil visam sa fiu ... nu tin minte sa fi fost ceva la care sa ma fi gandit cu ardoare. Am gustat copilaria fara sa imi doresc sa cresc mai repede ca sa ajung ceva anume
Dintre mere si pere im plac perele moi
Intre ghiocei si zambile prefer ... ambele! Ghioceii imi incalzesc inima pentru ca apar primii, ii astept ca pe o gura de oxigen. Apoi, dupa prima senzatie frumoasa ma pregatesc de urmatoarele: zambile, viorele, lacramioare, toporasi
Banii reprezinta pentru mine un mijloc de a rezolva rapid cu cerintele impuse de societate pentru a ajunge cat mai repede la intimitatea vietii mele, a casei mele, a lumii in care prefer sa traiesc departe de zgomotul cotidian.

Dragele mele colege, stiu ca va intereseaza cateva dintre intrebari asa ca - in mod colectiv - va predau stafeta!

Niciun comentariu: